jueves, 5 de julio de 2007

Repàs setmana

Aquesta setmana m’han estressant... sembla que tots els meus conillets s’hagin posat d’acord. Deu ser la calor,el bon temps i que venen les vacances.
Ahir vaig rebre un sms de B, em deia que aquest cap de setmana esta sol , Bparella marxa fora i vol anar amb mi a algun lloc. També vaig rebre un de F que no el conec però insisteix en que sopem junts.
C em diu que quin vespre quedem i D que necessita fer unes cerveses amb mi.
Fa dos minuts m’ha trucat J, que esta una mica xofillo i que si vull esmorzar amb ell demà, Jparella no deu esmorzar.
Ahir V em va trucar, però jo estava amb J i no podia parlar, i després vaig quedar amb K, tinc pendent la trucada.
K avui no m’ha dit res, ens veiem massa segurament, i és molt recent la seva situació de Ksenseparella.
Demà dino amb H, però H si que no m’atabala hi ha més confiança.
Ui acabo de recordar que L només té festa avui i demà i tenim pendent cerveseta, em toca convidar a mi.
La setmana passada vaig sopar amb E, buf quina nit, va superar expectatives, ja us explicaré...
Fa dies que no sé res de M, no m’estranya l’últim dia Mparella es va enfadar una micona.

Resultat:
DJKC, una nit de descans fins avui. Combinació complicada i sense molt èxit.
Tasques: repassar els experiments un a un

1 comentario:

Brioxet dijo...

Caram!! no pares ni un moment. A aquest pas et farà falta una agenda només per coordinar tantes sortides, sopars i demés temes...